Klantervaringen

9

15-11-2021
Derycke Greet

Dank voor het voor ons op te nemen, heel erg ondersteunend. Klant vriendelijk, luisterend, begrip. Top!, ... Lees verder

8

23-04-2018
Diane Kreffer

Dankzij goed contact, service, duidelijke afhandeling binnen 14 dagen een nieuw badscherm besteld en geplaatst!! Helemaal Top!! Diane... Lees verder

8

01-06-2018
Ruud de Keijzer

Ik heb het meeste contact gehad met Melissa en zij heeft alles tot in de perfectie geregeld. Met name auto verzekeringen voor jongeren onder de 25 jaar was een hele klus voor haar om daar een acceptabele... Lees verder

10

30-01-2020
D.van den Brink

Ik had voortdurend contact met Evita, correcte en snel offerte, snel antwoord op mijn vragen. Mooie prijs voor een uitgebreide en goede verzekering. Ik zeg doen bij Hypotienda... Lees verder

9

18-08-2020
Jaap

Fantastisch op weg geholpen door vooral Evita. Voelt als serieus te worden genomen en dat geeft vertrouwen.... Lees verder

9

11-02-2018
A. Schuurmans - Otinyent

Ik kan Hypotienda bij iedereen aanbevelen!! Geweldige hulp en service. Ik stond met mijn auto met pech bij mijn huis. Dit ligt ontzettend afgelegen en is uiterst moeilijk te vinden. Ilse wist nog wie ik... Lees verder

8

23-04-2018
Johan W.

Beste Sandra, de schadeafhandeling was bijzonder snel & efficiƫnt en zeer probleemgericht. Naadloos en perfect!... Lees verder

10

03-07-2018
Cynthia leblon

Goed... Lees verder

10

13-09-2018
Johan

Recent lekkage gehad, dwz de onderburen. In de afvoerbocht van de douchebak bleek zo maar een gaatje te zitten. Hypotienda om 11 uur gebeld. Dezelfde dag om 19:00 is er nog een loodgieter gekomen om de... Lees verder

10

25-05-2018
Linette

Vorig jaar zijn we heel goed geholpen bij de afhandeling van de auto schade.... Lees verder

8

23-04-2018
Else Fransen

Ben sinds 1 mei 2017 klant van Hypotienda. Verzekering snel en efficiƫnt geregeld! Altijd vriendelijk aan de telefoon en ik krijg de indruk dat ze "hart voor de zaak" hebben, maar vooral voor de klant!!... Lees verder

10

22-11-2018
Anneke Mesman

geweldig geholpen... Lees verder

9

18-08-2018
Wilko Heesakkers

De dames zijn SUPER klantvriendelijk en communiceren meer dan voortreffelijk, grote complimenten aan het TEAM, namens Eric Clijnk en Wilko Heesakkers... Lees verder

× Home Over ons Verzekeringen A-Z Offerte Nieuws Klantervaringen Schade melden Blog - Artikelen Contact Links Link Tree
Home

Hulp nodig?

Heeft u vragen? Neem dan vrijblijvend contact met ons op!